četrtek, 3. januar 2008

Zimski pajacek

Eto, sem koncno nasla minutko, da objavim buco z novim zimskim pajackom... Sicer ni se cist 100% okay, ampak dobro...

Well, I finally found a minute of time to publish some pics of Elly with her new winter coat.. :)



6 komentarjev:

Kaja pravi ...

Joj kok je luškan pajacek...in Elly v njem je tud zlooo lepa=***

Komaj čakam da pridem v Lj. da gremo na sprehod=).

Poljubčki za Elly od Quida*
Lp, Kaja & Quido

Zlatolasska pravi ...

Cau Kaja...
Ej, ti kar povej kdaj bi prisla v Lj... Sej po moje QUidota ne bo motilo, ce Elly slucajno se kej disi.. Je po moje se premali.. Ali? Sicer pa bi moglo res ze bit pri koncu... Lino je cist imun nanjo ze odkar je nehala krvavet, sam drugi psi pa se cvilijo pa jo vohajo in hocjo naskocit.. Hmmm...
To ne bo lih dobro naslednji vikend na razstavi! --> Prideta kej pogledat??;)

Drugace jaz nimam cisto nobenih planov se za vikend, sem hotla it kam na izlet z Elly, sam bo baje snezilo...

Tk da.. Ce imas cas, se lahko kaj oglasis tu.. :)

LP in lupcke nazaj!

Kaja pravi ...

Hei,
mislim da bi Quida motilo, ker je že pred nekaj dnevi vohal psičko...

Ja upam, da bova lahko prišla pogledat...če bo prevoz=).

Ta vikend pa jaz žal ne morem..naslednji vikend je razstava..pol po razstavi bi pa lahko prišla=)).


Lp.

Zlatolasska pravi ...

Okay kul...
Aja, a to mislis po razstavi pac na isti dan?
K midve mava v soboto specialko, tako da greva na razstavo sele popoldne, v nedeljo bo pa buca ful crknena, ce bova cel dan tam... Ponavadi je ful zmatrana po razstavah...

Tak da se itak kej na razstavi vidimo, pa se pol raje za kak drug vikend zmenimo...

Kaja pravi ...

Ne..pol naslednji vikend sem mislila...

gdaj pa se začne razstava? pa gdaj so na vrsti kavalirčki (ker jaz zjutraj nimam časa...upam da so vsi popoldne)..

Lp

Zlatolasska pravi ...

Am, v nedeljo smo na vrsti okrog 11h... v soboto pa nimam pojma...
Specialka je pa ob 17h v soboto...

Bolj natancno pa poglej na forumu, k je link do razporeditve...

Moj guestbook.. :-)