četrtek, 10. januar 2008

Ellyjin dan

Ja, danes ma buca absolutno svoj dan.
Sem prisla domov iz sluzbe malo kasneje kot ponavadi (ampak veliko prej kot v ponedeljek), pa me jep ricakala luzica (v ponedeljek je ni bilo)... In pol to vse pomijem, pa pridem do dnevne in sem sam dol padla. Omara je bila odprta in na sredi dnevne je lezala velika pahljaca, ki sem jo dobila za rojstni dan pred leti. Na sreco je ni pogrizla tako veliko, da bi bila unicena, ampak je pa nekaj lesa stran zvlekla.. :-S Brrrr.. pol se obrnem se na posteljo in tam zgrizen DVD (se dobro da ne kak original), katerega je izvlekla iz torbe za cdje, ki jo imam na eni polici... Ne me vprasat kako ji je to sploh uspelo, ampak ji je... Bahhh..
Sem jo kar v box mal zaprla... Pol sm bila pa se nase jezna, ker sem jo kaznovala.. :-(
Na sprehodu pa je veselo in junasko lajala na eno dobermanko, ko pa je ta pritekla k njej pa takoj rep med noge in bolj jokav lajez... hehe.. Pa taka frajla.. :)
Za 'kazen' je dobila samo brikete brez konzerve, ampak zgleda, da se ji je v celoti povrnil apetit, ker je vse takoj zmazala.. :) Zdaj pa spet spi.. :


Yes, today is definitly her day :)
I came home from work a bit later than usually (but sooner than on Monday) and a little pond was waiting for me in the kitchen (she didn't do anything on Monday)... I cleaned everything and went into the living room. The closet was opened and a big fan was lying in the middle of the room. She didn't destroy it a lot bit bite a bit of wood away. And on the bed there was a DVD, totally destroyed.. :-S Good it wasn't an original.. :-S She took it out of the cd bag - do not ask me HOW... :-S
I put her in the box cause she was so naughty and then I was angry on myself cause I punished her.. :-(
When we went out for a walk she was barking happily and bravely on one doberman but as soon as she came after her her barking was a bit crying one... hihi... And her tail between her legs.. :) Such a brave girl lol.. )
I 'punished' her by giving her only dry food but it was okay cause I guess her apetit is back - she ate them all instantly. And now she's asleep.. :)

Ni komentarjev:

Moj guestbook.. :-)