sobota, 12. januar 2008

Se malo...

... pa greva na specialko.. :) Spale sva do 9h, sle ven in se nagledale SONCKA!!!!!!!!!!!! Skoraj me je pobralo od veselja, ko sem ga zagledala (so rekli, da je v zadnjih 40 dnevih in vec bilo le 28 minutk soncka v Ljubljani).. Sicer se nama je kar kmalu skril za oblake ampak vseeno! Soncek.. :) No, pa skopale sva se tudi.. Posusile, pa pocesale.. pa najedle tudi... Zdaj sem na vrsti se jaz.. *gg* Pred specialko grem se na Gasperjev 1. rojstni dan (sincek od moje prijateljice) potem ob 16h pa spon do tja.. :) Pride nama E. delat druzbo, pa pogledat buco, ce bo kaj pridna. ;)) Jutri pa se CACIB... Baje pride cel kup kavalirskih mam.. :) To bo super! Komaj cakam, da se vidimo, ceprav bodo brez svojih kavalirckov.. :-(


Just a bit more and we're going to the special CAC :) We slept till 9 am, went out and see the SUN!!!!!!! I almost died of happiness cause I saw it (um, they said in the last 40 days or more we only had 28 minutes of sun in Ljubljana).. Well, it hide quite soon behind the clouds but anyways.. :) Sun. :) Well, we also took a bath, dried, combed... and ate.. :) And now it's my turn *gg*... Before the CAC I'll go to the 1st birthday of my friend's baby - Gasper... And at 4 pm I'll go to the CAC... E. will come to see us and see if Elly will be good in the ring. ;) And tomorrow it's CACIB... There will be quite some cavalier mums.. *gg* I can't wait to see them even though they won't be bringing their doggies with them.. :-(

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Ojla Sabina :) Lih razlagam neki o kavalirčkih in sm se potem spomnila na tvoj blog in slikce Elly... Tko da zdej moj Jure ve, kakšen kuži to je ;) In ful sva ti fouš, ker ti je uspelo videt sončka... Drugič poklič, da gremo vsi ven ;)...
LP Tina
- objava je pod anonimni, ker se nama ni dal čez postopek prijave :)

Moj guestbook.. :-)