sreda, 9. januar 2008

Poletne slikice

Mi je danes moj bivsi poslal slikice od njegove sestricne... Naju je slikala z Elly enkrat poleti (po moje zeloooo kmalu potem, ko je Elly prisla k nama, saj se mi zdi po fotkah sodec, da je se zeloooo mala - sem sele zdaj ugotovila, kok je zrasla hehe)...
Upam, da Nina ne bo huda, ce jih tule objavim.. :)

Today my ex sent my some pictures which were made be his cousin. She took pictures of me and Elly during the summer sometimes (I think it was quite early when we got her since she's so little on the pics - I just found out now how big she is now)...
Hope Nina won't be angry if I post them here.. :)




2 komentarja:

sara pravi ...

Kako je majhna na slikcah, pravi cukrček:) Kužki tako hitro odrastejo(prehitro)...ko gledam Arijeve slikce kar ne morem verjet da je bil lahko tako majhen.

Anonimni pravi ...

evo, pa se končno oglašam, a ne? Joj, buča kako si ti zrastla.... Ne morem verjet. Pozdrav obema

Moj guestbook.. :-)