nedelja, 13. januar 2008

CAC+CACIB Ljubljana 2008

Pa je mimo!
Vceraj sva bile na specialki, dobile perspektivno, danes na cacibu pa zelo perspektivno... Pa da napisem, kaj so nama napisali.. :)

Specialka - perspektivno (sodnik Andrew H. Brace - GB):
strongly made to the point of being (buing pise sicer) masculine, a little plain in head, exc. pigment (a je excellent al kaj drugega?), well marked, topline and movement need to improve.

CACIB - zelo perspektivno (sodnik Hans Mueller - CH):
strong female, plenty of substance (?huh?), good topline (!), corr. bones, strong chest, femme head, bite ok, dark eyes, movement correct.

Mmm, pac razlicni sodniki ne? *gg*
No, kakorkoli.. Pa se slikice.. :)


It's over.. :)
Yesterday on the special show we got promising and today on CACIB very promising... And let me write what they wrote to us.. :)

Special show - promising (judge Andrew H. Brace - GB):
strongly made to the point of being masculine, a little plain in head, exc. pigment, well marked, topline and movement need to improve.

CACIB - very promising (judge Hans Mueller - CH):
strong female, plenty of substance (?huh?), good topline (!), corr. bones, strong chest, femme head, bite ok, dark eyes, movement correct.

So, different judges, different marks.. :)

Whatever.. Here are some pics.. :)







4 komentarji:

Kaja pravi ...

Nisem vama še čestitala...
Full sta bili dobri res sta se dobro odrezali..pa čestitam za tako lepe rezultate***

Lp, Kaja & Quido *

Zlatolasska pravi ...

Hvala.. :)

Saj pol sem gledala, kam si sla... si kar nekam izginila ali? No, saj midve sva se pa tudi popokale in sle.. domov spat.. no, jaz pa na kosilo.. ;)

Lubite Quidu **** (jih ze dolgo ni nic dobil od naju)

Kaja pravi ...

Ja ammm..pol sem šla pogledat še druge kužke...nato pa domov=)

Glavno da sem poslikala kavalirčke :)

Lupčke nazaj***

sara pravi ...

Čestitke tudi od naju:)

Moj guestbook.. :-)