nedelja, 18. november 2007

Sneg II

Pa se dnevne fotke.. :) Nic ne bom nakladala...

Some day photos... :) Without my comments...



5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Awwwwwwwwwwwwwww - is there really anything else that can be said about a face as beautiful as that!

River

Zlatolasska pravi ...

Am blushing now.. :)

Thx.. ;-)

Kaja pravi ...

Živjo!
Joj tale Elly kok je lušna v plaščku =). Hm...nekje v eni objavi na tvojmu blogu sem zasledila (površno), da nekje prodajajo nalepke kavalirjev za avto.? Kje?
Lp
Poljubčki od Quida za Elly =*

Zlatolasska pravi ...

Ufff.. A si prepricana?

Jaz sem svojo kupila na Euro showu v Zagrebu in je fantasticno lepa. Imam doma se eno, ki mi jo je dala vzrediteljica, pa mi ni vsec (jo dam komu, ce jo kdo rabi.. :)). Sicer te nalepke prodajajo po vseh Zoojih, ampak ne vem, ce imajo povsod kavalirje... Mogoce sem jo enkrat zasledila v Tukanu v BTCju... Samo nisem 100% vec..

Ti bi itak najbrz rada tricolorja ne? Po moje je najbolj verjetno, da se to dobi kje na kaki razstavi, po moznosti na CACIBu, kjer je vsaj malo vecja izbira, kot na CACih...

Ce jo kje zasledim, ti povem...

Lupcke Quidu! ****

Kaja pravi ...

Ja nisem čisto prepričana.. Ja jaz bi tricolorja.
Hvala.
Lp
=**

Moj guestbook.. :-)