ponedeljek, 12. november 2007

Elly in limona

Takole pa smo se zabavali vceraj.. :-)
Take a look how we had some fun yesterday.. :-)

3 komentarji:

sara pravi ...

Haha,kako je posrečena, ko se pači ob limoni:))Pri nas doma je podobna situacija. Če mu limono samo pokažeš, takoj začne zganjat norčije...in jaz umiram od smeha.

Zlatolasska pravi ...

Hehe.. Ja, sem ga ze videla, kako je jedel mandarino... Sem jo Elly tudi dala, pa se ne paci tako zelo, dotakne se je pa tudi ne, ko je cela.. Sem ji jo pol prelomila na pol, da je prislo ven malo soka, pa je tisto pol lizala, ampak tudi ne prevec z uzitkom hehe.. :)

Pozdravcke Ariju!
P.S. Pa Quida pozdravi, sem slisala, da je Arijev dobri prijatelj.. :)

sara pravi ...

Ari pošilja pozdravčke nazaj:) S Quidom smo bili pa ravno včeraj skupaj na sprehodu, se imata z Arijem tako rada. Ga bom pozdravila;)

Moj guestbook.. :-)