petek, 1. februar 2008

Spet doma

Danes sem le prisla nazaj iz tabora... In sla takoj po Elly k starsem.. :) Mala je tako cvilila, kot se nikoli.. Ni cudno.. Nisva se videle 5 dni.. :) Imela pa se je fajn. Je baje jokala samo prvi vecer malo, pol nic vec. Pa lulala in kakala je samo zunaj.. :) Jo je mami peljala ven nazadnje ob 8h zvecer, pol jo je pa ze ob 6h zjutraj vrgla iz postelje s cviljenjem hehe.. :)
In se je prav navadila moje postelje, samo je sla takoj dol, k sem rekla, ce greva domov.. :)
Zdaj pa lepo pociva na svojem jogiju.. :))

Today I came home from school camp. And went straight to get Elly to my parents.: :) She was crying sooo much as never.. :) No wonder since we didn't see eachother for 5 days. She had fun there though. She only cried a bit on the first evening when she had to go to sleep and then no more. And she did everything only outside.. :) My mum took her out at 8 pm and the Elly woke her up at 6am already.. :) She got really used to sleep on my bed. She jumped on it but then straight down when I said if we go home.. :) And now she's resting on her bed.. :)

2 komentarja:

sara pravi ...

Kar slišim kako je cvilila:)Mojemu Ariju se čisto zmeša, ko me nekaj časa ne vidi... rabi kar nekaj časa, da pride spet k sebi:)

Kaja pravi ...

Super..pridna Elly da je zdržala..in pridni tvoji starši=).
Ja Quido začne pa jokat ko me vidi..oz. ko vse iz naše družine vidi=)).

Lp*

Moj guestbook.. :-)