torek, 26. februar 2008

Nic novega

Ja, tako je to. Pri nama res nic novega... Elly uziva na soncku, doma, kjer spi po cele dneve (pokonci je le kadar sva zunaj, kadar je, ali pa ko se hoce sem in tja kdaj poigrat).. :) Zadnje case pa je veliko tudi pri mojih in Linotu, kjer po moje uziva se bolj, saj jo najbrz crkljajo cele dneve.. :))
Vceraj in danes sem sla tect kar zgodaj zjutraj, pa se miski ne da ravno tako zgodaj na dolg sprehod.. Pa se hiter po vrhu.. Mi je vceraj tezila na veliko skoraj pol poti, pol se je umirila pa laufala sem in tja.. Danes je bilo malo bolje, ker sem ji ze na zacetku zatezila, da jo bom kar domov odpeljala, ce ne bo tiho... ;) In je bila pol ful pridna.. :)
Pa koncno sem sla v nabavo konzerv... Sem mogla itak brikete it kupit in sem sla kar s kolesom do Semenarne (do BTCja se mi res ne da hodit, da bi dala sicer tiste 2 ali 3€ manj za Nutro Choice)... No, pa sem kupila se 2 konzervi od Nutra... Blaahhh.. Sem ze pozabila, da je to pasteta, ne pa konzerva.. :S Sicer je Elly vsec - itak, samo da niso sami briketi... Meni pa ni to okay.. Bella bella je res zakon.. :) Sam kaj, ko je tu na nasem koncu nimajo nikjer.. Una mala stacuna na Streliscu se je zaprla.. itak... Tukano pa Semenarna pa nimata tega. Nad Tukanom sem nasplosno cist razocarana.. :S Konzerve majo samo Hills, Pedigree pa se eno sranje.. :S Nic od nic no... Sej z briketi pa ni nic kaj dosti razlike... Nutro sicer imajo (ko sem ga enkrat rabila kupit, seveda ravno najinega niso imeli), poleg njega pa samo se bedo.. Hills vemo kako je, ostalo pa je res kr neki... Ahhh... A bo kaksna zivalska trgovina v novi Supernovi?? Hope so.. :) Sam nic ne kaze.. :S Kak Zootic al pa Mr. Pet bi prisla ZELOOO prav.. :)
Lep sonckov pozdrav! (ceprav je sonce ze zaslo tule)


Here nothing new.. Elly and I enjoy the sunny days, at home she sleeps all the time (except when she eats, is outside or wants to play a bit).. She's also a lot by my parents.. *me busy* And with Lino.. She probably enjoys it soo much there cause they're only spoiling her all the time.. :)
Yesterday and today we went on an early jogging in the woods. She didn't like it a lot, yesterday she was bugging me for half the way... Crying and jumping on me.. And today I told her I will take her home and go alone at the beginning already and she was okay.. :)
And the rest slovenian text? Only me babbling.. *gg*
Nice sunny greetings! (although the sun is gone already)

3 komentarji:

Bacek pravi ...

Hej hej,

končno si se le oglasila. :-)
tudi jaz zadnje dneve vneto študiram kaj bomo jedli. V ZG imajo trenutno Purino, jaz pa sem se odločila, da bom začela z Candidae ali Nature's Variety.
Drugače pa lahko naročiš hrano tudi preko neta in ti dostavijo na dom - če že ni kakšne pametne trgovine v okolici. :-)

Zlatolasska pravi ...

Heja!

Mnja, sem mela dolgo pavzo ne? Pac nic pametnega za povedat.. :S

Uf, ja dostava na dom... To mi je zmeri se mal prefensi hehe.. :) Rajs dvignem svojo rit in grem sama kupit... :))

Bacek pravi ...

Jaz če se odločim za NV hrano, jo lahko samo naročam preko spleta. A misliš, da bom preveč fensi izpadla? :-))))

LP

Moj guestbook.. :-)