nedelja, 10. februar 2008

Rogla

Danes sva se z Elly vrnili domov iz Rogle (oz. Zrec)... S sodelavko H. sva sli na krajse pocitnice v en star zupnijski dom nad Zrecami. Pocitnikovali sva v bistvu skupaj z Musketirji (drustvom iz Postojne). Polna hisa druzin:) Elly je uzivala, saj so jo ckrljali ves cas, jo vozili ven na sprehode in se igrali z njo. Tako da me ni kaj dosti mogla pogresat, ko sem jaz smucala.. :)
Vceraj so prisli smucat se G. in K.x2.. :) In smo se imeli prav fino.. ;) Pa nasmucali smo se tudi k pri norcih.. :) Ceprav sem jaz malo bojkotirala na Jurgovem in se me je potem G. usmilil pa sel z mano smucat drugam.. :)
No, danes pa je tudi Elly koncno videla Roglo in sneg. H. je sla edina smucat, ostalim se ni dalo. Jaz pa se nisem mogla it, ker sem mogla imet Elly, pa itak se tudi meni ni dalo.. Je bilo dva dni cisto dovolj.. :) Pa sva se sprehajali po snegu sem in tja, sle do Jurgovega pa nazaj... In zdaj buca spi kot top... Cist je ubita od teh stirih dni hehe.. :) So jo v petek namrec tudi vlekli dol do Zrec na sprehod zvecer.. :) In spat ni hotla, ce mene ni bilo v sobi, tako da je sla spat z mano sele okoli 23h vsak dan, doma pa spi po cele dneve... Tako, da ji zdaj manjka spanca za cel teden po moje hihi.. :)
Jutri pa jo bom na zalost mogla dat v 'rejnistvo' lol.. :) Mami jo bo prisla iskat dopoldne enkrat, ker imamo celo goro dela v sluzbi... (beri popoldne non stop sluzbo)... In jo dam raje starsem za en teden, kot pa da je revca cisto sama cele dneve, jaz pa samo pridem, jo peljem ven, pa ze spet grem.. :S

Today me and Elly came back from our short holidays. We were on Rogla (actually in Zrece). Elly had a lot of fun since there were quite some families with lots of kids who caressed her all the time and played with her and took her out for walks... And I was skiing 2 days..:) We also went swimming to Terme Zrece twice.. :) It was really nice. Yesterday my friends came and we had a lovely time, skiing a lot. :)
And tomorrow she's going to my parents for a week. I have full time job this week so I won't be home almost at all and it's better for her to go on another vacation... :S



P.S. Ker je ravno valentinovo pred vrati, naj bodo pa slikice takole obarvane.. :)

Ni komentarjev:

Moj guestbook.. :-)