sreda, 19. september 2007

Napredujemo

V klikanju namrec.. :-)
Vceraj sva se trudili, da sva prisli do igracke - bobercka. Sva uspeli z rahlim naporom. Danes sem ponovila vajo in je ze takoj sla do bobercka. :-) In potem hodila tja veliko bolj pogosto kot vceraj. Potem sem si zamislila, da mora se dotaknit neke revije - uspelo. Sama pa se je domislila nove situacije in sicer se je enkrat slucajno obrnila okrog svoje osi... Sem pograbila to kot novo idejo in nama je sibala... :-) Sem bila zelo vesela!


Imam tudi filmcke, od danes sicer na zalost malo slabse, ker nisem dobro nastavila foto-ta.. :-S Ampak so itak preveliki za semle.. Ce ima kdo kaksno dobro idejo, kako jih pomanjsat oz. malo odrezat, bi bila presrecna! Tega pa res se ne znam.. :-)


Pa se obljubljene nove slikice... Smo ze veliki.. :-)



Kao poza.. :-)





P.S. Obe sva zelo veseli, kadar dobiva kaksen komentarcek.. :-) Zato, nic se bat... :-) Lahko kaj pokomentirate.. :-)

Ni komentarjev:

Moj guestbook.. :-)