petek, 14. september 2007

Kliker

Danes smo imeli v mali soli izobrazevanje o klikerju... Ko sem sla tja, sem komaj cakala, da bom koncno dobila kliker... Pa kako bom Elly TAKOJ zacela ucit kaj zabavnega...
Ja, khm... No, izvedela pa sem, da bom mogla najprej Elly navadit na kliker (jo NAKLIKAT), sele potem bo zabavno.. Hmmmmm.. Me je kar malo motivacija zapustila.. *ups*

No, ampak sem jo zacela klikat s poli salamo takoj, ko sem prisla domov.. Jutri pa imam cel dan casa, da jo naklikam.. :-) Bomo videli, kako bomo napredovali.. Trenutno nima se pojma, kaj jaz to klikam.. *bah?*...


Drugace pa napredujemo z nalogami iz male sole... Preden se zapodi v hrano, ze POCAKA par sekund, pol pa gre jest, ko ji recem (ja, to je ratalo danes 1x, pred tem je slo tako, da sem istocasno ali pa celo ZA njenim startom sele rekla 'jej')... Prostor je znala ze prej tako, da sem ji kazala... Ucke uporabljava zelo pogosto, ze ve, kaj pomeni, ko ji to recem... Tudi 'skoci' sva zacele uporabljat... Tako, da smo zelooooooooooooooo pridni.. :-)

Mnja, lulamo pa zdaj po tanovem zopet KJERKOLI pac zleti ven.. :-((( *kriza*

Ni komentarjev:

Moj guestbook.. :-)