ponedeljek, 17. september 2007

Moceradi

Khm, danes je bilo na najinem standardnem sprehodu polno moceradov! Videla (na sreco samo jaz) sem jih vsaj 5! In vsakic me je stisnilo, kaj bi bilo, ce bi sla Elly do kaksnega in ga malo obliznila ali pa celo zacela grist...
Tako sem jo, ko sem videla 5. mocerada, dala samo se na vrvico in sla proti domu... Groza...
Upam, da ji ne bo kdaj padlo na pamet kaksnega malo poskusit.. Ravno tako trapasta je, ker daje res VSE v usta. No, vceraj celo ni poskusala dat krastace, po moje zato, ker je bila prevelika!

Vedno bolj je hladno, ona pa se vedno bluzi po mrzlem potoku. Se bojim, da se bo prehladila, ali pa staknila kaksno vnetje mehurja (par dni je lulala vec kot obicajno, sem ze mislila, da smo ze tam, zdaj je spet ok). Pa ko prideva domov, ji morava obvezno stusirat noge pa trebuscka, ker je vsa umazana... Fenat se pa noce kaj dosti. Blazno se krega na fen. Vceraj mi jo je celo uspelo malo sfenat, ampak je potem cisto znorela hehe.. :-)

Se 4 dni pa gremo na naso 1. razstavo! :-)

Ni komentarjev:

Moj guestbook.. :-)