torek, 2. oktober 2007

Pedigree

Bah...
Enkrat septembra sem na Pedigree stran poslala sliko, ker se tam vsak mesec sodeluje na natecaju za psa meseca. Pa sem na to potem cisto pozabila, ker nisem dobila nobenega maila.. In grem danes gledat slucajno bulk mail, pa vidim tam mail, da je moj pes uvrscen na natecaj za naj psa meseca... Hrrrrr.. Sibam pogledat, pa je ni nikjer.. In grem pogledat za september in vidim, da je 'tekmovala' prejsnji mesec in celo dosegla 19 glasov, ne da bi jaz sploh vedela za to.. :-)
Bravo Elly.. :-))

Hm, samo so smotani.. Dodali so jo sele 24. septembra, tako da je bila na lestvici ful malo casa.. No, pa saj mi itak ni do tega, da bi dobila Pedigree hrano, samo morala bi jo spet dati naprej fantovemu psu... Nasa ga itak ne je..

Pedigree

Ni komentarjev:

Moj guestbook.. :-)