nedelja, 7. oktober 2007

(KAO) KD Mislinja

Joj, folk... Ob gledanju raznih forumov in drugih spletnih strani med mojim iskanjem nase lepoticke sem ogromnokrat naletela na (samooklicano) KD Mislinja. In seveda le v negativni luči. Tja ne bi šla nikoli po kužka, pa če bi bil še edini primerek pasme na svetu... Ne razumem, kako lahko ljudje kar tako hodijo po kuzke, ne da bi se prej VSAJ MALO pozanimali o vsem.
Ko sem kupovala svojega prvega psa - samojeda, je bil internet poslastica, ki si jo je privoscil le malokdo. In takrat razumem, da sem kupila psa po oglasniku, a sem vseenodobila rodovniskega in cudovitega psa! V tem casu pa si lahko veliko stvari preberes na internetu, in ce odpres vsaj en forum (pa ne samo zivalski), bos zasledil na njemu opozorila glede KD Mislinja... Ampak ljudje se vedno gledajo le na ceno in se sploh ne vprasajo, kaj se bo potem dogajalo s tem ubogim kuzkom....

No, pa da ne bom vec klatila prazne slame... Se malo clankov...

KD Mislinja v Direktu
24 ur
Taček
Vecer

In se in se... Samo v Googla se vtipka in ti vrze ven ogromno... Sploh je veliko napisanega po raznih forumih, tako da... Ce slucajno kdo zeli kupit tam psa... PLEASE NOT! Pocekirajte najprej te strani zgoraj.... Mene bi to odvrnilo ze pri prvem clanku.. :-(

2 komentarja:

sara pravi ...

Mene tudi kar zmrazi, ko pomislim na vse te ljudi, ki preprodajajo z živalmi. Tudi jaz imam izkušnjo z njimi, sicer ne s KD Mislinjo, pač pa z Matošo. Ko sem ga klicala, še nisem vedela da je to on...je rekel naj povem kakšnega beagla želim. Da ga dobim kadar hočem, naj povem kakšno barvo hočem, kakšno barvo oči želim (beagli imajo lešnikove oči), on jih verjetno prodaja tudi z modrimi:( Sem takoj vedela da tukaj nekaj smrdi. Potem sem šla takoj preverjat telefonsko številko, in ugotovila da gre za Matošo. S takšnimi ljudmi bi jaz počela isto, kot oni delajo z ubogimi živalcami. Inšpekcija pa še vedno nič.

Unknown pravi ...

Mogla sem se odzvati, ker me je tole obsojanje malo streslo. Ja marsikdo je kupil psa v ,Mislinji, pa ne zaradi cene ampak ker si je psa želel. Si morda pomislila da ljudje ne vejo, verjamejo. Ne obsojaj ljudi.....raje pomagaj.UPORABI GLAS ZA BOLJE......KDO PA JE REKEL DA VEŠ VSE!

Moj guestbook.. :-)