petek, 5. oktober 2007

CAC Maribor 2007

TAKO! Pa smo dobili potrdilo prijave za razstavo, ki bo (ZE) drugi teden v Mariboru!
Z Elly ze nekaj casa nisva nic vadile, bova mogle malo poprijet spet... Ker je po moje ze malo pozabila za kaj se gre... Saj ne, da sva vadili kaj dosti za prejsnjo razstavo...;-)

Buca drugace ze prav velika, moram jo malo spet pohvalit, da bo lahko spet zacela lulat pa kakat v stanovanju (hehe)... Namrec ze dva dni in dve noci ni N. I. C. naredila notri. Moj je doma z njo do 15h in jo medtem pelje 2x ven, jaz pa potem na dooooooooolg sprehod ob 16h, pa potem se zvecer okrog 22h (okay, sem izpustila jutranje mucenje ob 6:30 :-)).... In ji potem vmes celo nic ne rata narest... :-) Bomo videli, koliko casa bo to se laufalo.. :-)

Jutri pa se odpravljamo v Tivoli malo pogledat kaj nam bodo tam pripravili ob dnevu zivali! :-) Elly bo najbrz uzivala, ker bo tam dosti psov...

Uffff, pa se nekaj sva se naucili... Odvadila sem jo, da venomer tece h kaksnemu tekacu in se mu nastavlja pred noge. No, odvadila je po moje se nisem cisto, jo pa navajam na to, da gre raje k meni po priboljsek (ki ni cisto nic posebnega ponavadi, le briket), kot pa da se mece komu pred noge. Danes sva to naredili ene 3x, vsaj 2x pa je tekace cisto ignorirala.. :-)) Dosezek 100/h.. :-)

Dva dni nazaj pa sva se cisto po nakljucju zaceli uciti prikloncek.. :-) Ji je nekajkrat uspelo, vecinoma pa ji je ritka padla na tla.. :-S Ampak se bomo ze navadili.. :-)

Pa LEP VIKEND!

Ni komentarjev:

Moj guestbook.. :-)