sobota, 7. julij 2007

Srecanje z Linotom

Danes je za nami ze spet en naporen dan.
Ponoci smo se zbudili kar 3x in kar v pizami sli lulat na dvorisce... :-) Samo mi je tako simpaticno, ker me mala tako lepo zbuja... Saj se zdaj ne spomnim tocno kako, se mi zdi da malo s cviljenjem in malo z 'bozanjem' po obrazu. Ampak je res fletno... Pa sploh, ker vem, da caka in HOCE it ven lulat in se ne polulat kar nekje v stanovanju.
Zadnjic me je vrgla pokonci ze ob 5:30 in pol se je ni dalo vec pregovorit, da gre spet spat v svojo posteljico (ponoci sem ji namrec obljubila, da se bo lahko prisla malo pocrkljat k nama, ko bo DAN - in lej ga zlomka, ob 5:30 je ze bil dan). In tako se je naguzila k meni in sva zaspale skupaj... E. je vstal zgodaj, da je sel belit spalnico, pa se nama je smejal, ko sva obe spale v znak in se tiscale ena k drugi.. hihi...

Zajtrk je danes kar preskocila, pa kosilo tudi.. :-S Sploh mi ni hotla jest. Smo pa sli na obisk k E. domov, da so si jo ogledali se njegovi. Potem pa sva sle se do mojih in Lino je seveda cist znorel, ko jo je videl.. Znorel v pozitivnem smislu.. :-)
Pa malo fotkic...






Kaksni lupcki.. :-) Elly je bila cist mokra od vsega lizanja.. :-) Ma super sta se razumela... Samo ocitno ji je potem zacelo ze presesdati.. ja, sej, ce kak fant v nas prevec rine, nujno, da ga mormo spodit :-) .. je zacela hlastat proti njemu in neki rencat... mah, ne vem kaj je bilo to.. nekaj med rencanjem in jambranjem... hehe..

Ko sva popoldne le prisle domov, sem ji naredila kosilo (piscancek, makaroncki in korencek) in je pojedla vse... Jo bom cist razvadla s tem piscanckom, samo kaj k se mi pa smili, ko nic ne je... Frajla mala izsiljevalska.. kaj bo se?:-)

Pa bile sva zunaj vec kot eno uro... Ampak, ne nic nismo kakali, samo opazovali kolega, ki se je potapljal v blatni luzi in lovil zabe.... Pa gledali kako bi sli tudi mi notri.. hehe.. *no way*

Pa se dve fotkici male princeske.. :-)


Ni komentarjev:

Moj guestbook.. :-)