sreda, 11. julij 2007

Darila vzrediteljice

Nasa vzrediteljica nama je dala polno stvari.. Za spomin sem jih seveda tudi slikala, pa jih pokazem se vam.. :-)


Pedigreejev paket... To se mi zdi, da dobijo mladicki za sabo, ko gredo od mamice.. Po moje kar od Pedigreeja. Ker je bil zraven se en kuponcek za kajpajazvemkaj.. :-)

Darilo prav od vzrediteljice:-) Nama je kupila komplet za cesanje. Zaenkrat se krtaca super obnese, ker ima na drugi strani se pravo krtaco...

Dobili sva tudi posodici za vodo in hrano. Ful sta lusni..:-)

Pa nalepko za na avto.. Katere pa nisem nalepila na moja Polcita, ker sem na razstavi v Zagrebu kupila malo lepso.. :-)

Pa se en komplet priboljskov in konzerve.

Dala nama je tudi eno igracko zajcka, samo sem jo pozabila slikat, ker jo Elly tako obozuje, da je skoz nekje na tleh.. :-)

Ni komentarjev:

Moj guestbook.. :-)