petek, 6. julij 2007

1. dan doma

Pa smo preziveli noc. Sva oba mislila, da bo slabse, da bo bolj jokala pa tezila. Pa je bila SUPER!!!! :-)
Seveda smo se zvecer zezali s tem, da bo ona spala v svoji postelji in ne pri nama. E. jo je seveda dal na najino posteljo in potem se je zeloooo hitro navadila in ona bi spala tocno zraven moje glave, celo kar na mojem povstru.. Hmmmm...
No, ampak sem prestavila njeno posteljico k najinima glavama, pa sem jo dala notri in jo bozala, da je zaspala. Baje se je enkrat ponoci odtihotapila na posteljo zraven E. in jo je pol on odnesu nazaj. Me je pa zbudila ob 2h, se mi je zdelo, da mora lulat, pa sem jo dala na tla, kao ja pejt ne.. :-) Hehe.. Optimisticno.. Je sla mis nazaj na najino posteljo in se lepo polulala na sredo kovtra.. joj joj.. Smo pocistili in sli nazaj spat.. Pol pa spet pokonci ob 6:30. Sem jo samo pograbila in se hitro oblekla pa sla ven se cisto zadeta... in je hitro lulala...
Potem pa zajtrk... Sem ji dala kar cokolino, ga je jedla po obrokih.. Sploh se ne spravi jest vse v enem kosu.. Ampak je malo zdaj, malo pol... Jo bom malo kasneje zacela navajat na 10 minutno hranjenje.. ZDaj se mi se malo smili, da bi ji tako hitro vzemala hrano.

Dopoldan sva prezivele na potepu.. Sva sle v Zootica pa Mr. Peta po par stvari (plenice pa flasko za vodo - pa eni igraci se jaz nisem mogla upret), pol pa na obisk v mojo sluzbo pa do ene kolegice.. So naju vsiiiiii cortali pa pravili, kaksna princeska je Elly... Mali buci je po moje kar godilo...

No, zdaj pa spimo ze kaksno urco.. Nic, greva jest..

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

JOOOJ KAKO MI JE ELLY VŠEČ!!!

Po tehle fotografijah s poti je še mnogo lepša, kot je bila na tisti, ki smo jo v glavnem gledali doslej.

Vidve bosta pa "zihr" zažigale na razstavah!!!

Zlatolasska pravi ...

Uff.. A ne?:-) Meni je tudi bozansko lepa. :-) Se sploh, ker je moja hehe...

Ja, upam, da bova uspeli predvsem se naucit kako stat in hodit na razstavi.. Ce bo to slo, potem lazje tudi kaka nagrada pride.. :-)

Moj guestbook.. :-)