ponedeljek, 2. julij 2007

Ellyina oprema

Sem poslikala se stvari, katere sem kupila za Ellyko...



Seveda najprej pokazem Rogzovo lezisce, na katero sem sedaj najbolj ponosna... :-) (Upam, da bo Elly tudi vsec, ce ne se bom jokala, ker sem zapravila zanj celo
premozenje... hehe... Ampak, ko je pa takkooooooo lepo)...






Ellyin box... Z njim bom odsla na pot v Nemcijo, pikici sem notri postlala z eno rdeco meeeehko dekico, pa se dve igracke jo cakata notri.. Medi Pujeva zogica (uvozena direkt iz Crne gore) in pa ena vrvnata kostka za grist...









Ce pa mali pupi ne bo vsec v boxu, sem ji kupila se varnostni pas (hmm, ga niso imeli v roza barvi) in oprsnico (tudi modra).
Oprsnica in ovratnica pa sta seveda Rogzovi... :-)







Reklama:-) Rogz








Seveda pa bo frajla imela tudi pinki flexi.. :-)








In v stilu bodo tudi vrecke za drekce... :-))

Ni komentarjev:

Moj guestbook.. :-)