sreda, 11. julij 2007

Novicke

Elly me je vse te noci tako izcrpala, da sem zbolela.. :-(
Vceraj sem dobila kar visoko vrocino in se z Elly nisem mogla kaj dosti ukvarjati. E. je prisel domov in je bila fuuuull vesela. Sta se igrala in je bila cist nora. Tekla je sem in tja in skakala in se valjala po njemu.. Sva jo mogla kar malo zaustavit, da se ne bi prevec 'preterala'.

In vceraj sva potem koncno odnesla jogi iz dnevne v spalnico (no, ga je odnesel E., jaz nisem mogla nic, ker me je tako bolela glava, da se mi je poleg tega se vrtelo). In Elly je prezivela prvo noc sama v dnevni in kuhinji. Sva ji pustila 'njen' kovter na tleh, ker blazno rada spi tam (in ne v svoji postelji :-(..), pa E. jo je uspaval, da je bilo ok. Sem jo enkrat ponoci slisala, ko je malo jokala (po moje jo je kakat mudilo, ker se je 1x pokakala), ampak ni bilo panike.
Jaz pa sem se po skoraj celem tednu KONCNO dobro naspala in sem danes super v primerjavi z vceraj. Sicer se nisem sla nic ven z njo, jo je peljal E., ampak je boljse.

Zdaj ugotavljam, da je mogoce tudi Elly obcutljiva na hrano in bom sla kupit Nutro, da probamo, ce bo kaj bolje. Sicer je baje mozno, da ima drisko in se praska zaradi zajedalcev... :-S Bomo raziskali...

Pa seveda moram dodati se kaksno slikico.. :-)
E. je rekel, da je zrasla in shujsala.. Sicer je imela v petek 4 kile, danes pa jih ima 3,9, tako da ni blazne razlike.. :-)

Hmmm.. Nekaj ne deluje, bom dodala slike v naslednjem postu..

Ni komentarjev:

Moj guestbook.. :-)