ponedeljek, 15. december 2008

Snezni pajacek

Lani sem buci kupila pajacka za v sneg.. :) Pa ji je bil malo prevelik. Sem ga hotla it skrajsat (pri zadnjih nogah ji je vse dol lezlo), ampak zaradi vseh gluposti, ki sem jih preteklo leto dozivljala, tega nisem uspela narest.
No, vse je za nekaj dobro.. ;) Letos ji je pajacek malo bolj prav, kot ji je bil lani, tako da super.. :)) Danes sem ga sprobala, revcka se je mal okorno gibala v njem, bomo vidli, kako bo, ko jo spravim na sneg.
Moj bo itak cist pikcast ratu, ce jo oblecem v pajacka pred njim hihi.. ;)) Ampak ful je srckana.. :)) A ni no?? ;))))





6 komentarjev:

Riba pravi ...

Njen pogled pove vse - ne rabi ga :o)

Zlatolasska pravi ...

Hehe... Ne se ti noooo.. ;)

sara pravi ...

Ja, ful je luškana...ampak ona se s tem po moje ne strinja;)) Ko oblečem Arija v dežni plašček je tako nesrečen da ni res:) Mami ga obleče pa v bundo, takrat zgleda pa kot buhtelj:)))

Zlatolasska pravi ...

Hehe... Ma, za tegale res ne vem, po moje ji ni prevec pri srcu, ker ji je bil lani prevelk, pa se je ubijala v njem.. Letos ji je pa ravno prav al pa celo pikico mali.. :S Bomo vidli.. Itak ji ga bom dala gor samo, ce bomo sli v hud sneg... Pa ce mojega ne bo zraven hihi.. ;))

Drugace pa naceloma nima problema z oblekicami.. Ima en dezen plascek pa en pulovercek, ki jih prav rada oblece.. :)

Riba pravi ...

Jaz imam za Luno samo palerino oz. dezni plascek - tak, da ima pokrit cel trebuh, razen kjer ne sme bit :o) Raje plascek tusiram 3x dnevno kot pa Luno. Zadnjic sem jo lovila po celem stanovanju, da sem jo lahko oblekla.

Abby pravi ...

Hi Elly! We don't speak your language, but we think you are soooo cute!!!
Love,
Abby, Olivia and Taz

Moj guestbook.. :-)