petek, 2. maj 2008

101 :)

Prejsnja objava je bila namrec 100. :)) Pa sem sele zdajle opazila.. :)
Ker imam ta teden v lasti sluzbeni fotoaparat (in sem vceraj ugotovila - saj ne, da nisem vedela tega itak ze takrat, ko sem ga prvic prijela v roke - da je fuuuul dober.. :) Ga ima namrec tudi (vsaj) eden izmed PGSI fotografov. :) ...), slikam Elly skoraj non stop.. :) Me ima po moje ze poln kufr.. ;) Tako da objavljam tule moje super lepe fotkice iz super dobrega fotoaparata (ki ga bom sla po moje kar kupit zdaj enkrat).. :)





















4 komentarji:

Kaja pravi ...

Ojla**

Super slikce in super model..ful je luškana na slikcah..
in čestitke za RD.
Kdaj bo pa žurka? ;)

Lp, KaJa & QuiDo

Zlatolasska pravi ...

Joj, nimam pojma kdaj bo zurka.. :S Se mormo zmenit, kdaj mate povabljenci cas.. ;)

Riba pravi ...

Super fotke!

Ej, za ''watermark'' ti pa predlagam, da si odpri album na moj-album.com, pa potem nalozis od tam sem - je hitreje, ker na Blogger lih tko pocas nalaga, pa se tole pisanje v Corelu/Photoshopu traja. Vsaj meni se ne da vec, ko dosti fotk uploadam :o)

Zlatolasska pravi ...

Jaz sem to odkrila kar v ACDSeeju.. :) Ampak se vseeno kar nekaj casa traja.. :S Sej imam odprt album tam, pa dajem itak tja gor fotke, da jih limam na kak forum al pa kej. :) Ampak na bloggerju mi je pa kar lazje jih kar tk gor dat.. brrrr.. ne vem, sem se tk navadla.. :)
Ampak hvala za namig.. :)

Moj guestbook.. :-)