torek, 30. oktober 2007

Pol leta.. :-)

Vceraj smo imeli pol-rojstni dan.. :-)
In sva ji kupila konzervo, da se bo malo posladkala (sami briketki ji tako ne disijo vec, kar caka, ce ji bom se kaj dodala zraven - ji dam vcasih olivno olje, enkrat sem ji dala jajcka, pa zdaj po dolgem casu malo konzerve)... E. ji je kupil eno francosko struco (mnja, plasticno in piskajoco hehe), jaz pa zabo (tako, ki ima na obeh straneh taki vrvici-drzala, da se lahko vlecemo)... Itak je nora na pliskote, tako da ji je bila zaba neznansko vsec.. :-)

Tule pa smo bili v gozdu, na sprehodu z Linotom.. :-) Sem imela neznanske tezave, da bi ju slikala skupaj... Ona gor na skladovnici drv (je vedno dol uhajala), ona pa na sedi pred skladovnico (tezko cakal v sede, pa da bi gledal v foto? aaa...)... Ce sem ju poklicala, da bi me pogledala, pa smo brz ucvrli dol in stran iz/od skladovnice.

Ni komentarjev:

Moj guestbook.. :-)