sobota, 30. avgust 2008

Ellyjino poletje 2008

V slikah... // in pictures...


Na Robleku // on Roblek:






Na Veliki planini // on Velika planina:






Na Slivnici // On Slivnica:





Na Krimu // On Krim:





6 komentarjev:

Kaja pravi ...

Hoj.
Ste pa uživali letošnje poletje 100na uro ne??

Ja sj tko je prav.

lp, Kaja & Quido

Zlatolasska pravi ...

Hihi.. Ja, jaz sem uzivala, Elly pa ne vem.. Kokr je cvilila pa tezila skoz neki med hojo, ne vem, ce je ful uzivala.. :) Mali lenuscek je.. Zdej se ji se na Golovec skoraj ne da vec.. :S Baba stara.. ;))

Pozdravcke Quidu! **

Riba pravi ...

Kaj so lustne fotke, sploh tazadnja in tam kjer je samo v obraz slikana!

Ja ni cudno no, ce sta pa samo v hribe hodile. Ma ja krajse tacke kot ti, ddd :o)

Anonimni pravi ...

Sem ravno pogledala slikce, in mi je prav hecno, ker je res zelo zelo podobna mojemu Pakotu.... Tudi, ko je bila majhna, po fotkah sodeč. Če sem prav sledila (forumu), je iz Nemčije, ne? No, Pako tudi, bi bilo zanimivo videt, če imata kakšne skupne prednike...

Krasna je....

Lp

Zlatolasska pravi ...

Hoj Aitana... Iz kje pa sta vidva? Se lahko dobimo kdaj na kaksnem skupnem sprehodu, pa predebatirava njune prednike.. :) Sigurno se bo nasel kak skupen, sploh ce sta oba iz Nemcije.. :)

LP

Anonimni pravi ...

Oj, vem, da sem malo pozna z odgovorom.... Midva sva iz Lj, tako da je skupen sprehod vedno dobrodošel. Saj vidve tudi, ne? A so tu kakšna ZS, da ti pošljem številko ali mail? Drugače pa lahko tudi Varjo prosiš, da ti jih da, ali pa jo jaz prosim za tvoje..

Lp,

Ana

Moj guestbook.. :-)