sobota, 14. junij 2008

Jaz zbiram srcke.. :)

Ja, take in drugacne. Najrajse pa take iz mesa in krvi.. :)
Prvi moj tak srcek je bil E. Hm, ja, bil je moj srcek itak, ampak imel (hm, ima) pa en prav poseben srcek. Na roki. In tisto je MOJ srcek.. :) Ker sem ga jaz odkrila. On sploh ni vedel, da ga ima. :))
No, lani pa sem dobila se enega srcka. Elly seveda.. :) In ona ima prav tako en srcek... :) Sem ga hotela ze dolgooo nazaj poslikat, pa takole objavit, ampak m ni ratalo. No, danes mi je koncno uspelo z mojim novim fotoaparatom seveda! :))
No, tule je ena od mojih srckov.. :)


8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

lep kuža

Zlatolasska pravi ...

Hvala.. :)

Anonimni pravi ...

Hi elly it's soo good to be back, my computer is working now thank goodnes. Your pictures are soo cute that second one looks like a love heart on you.


lots of licks

xox

Anonimni pravi ...

zdravo Elly imam starter ki gre gor a ljubimec club.This je navzlic ljubimec , oni moči če oni želeti ulitek ter pasta samoznak položiti naprej svoj ter bom dal svoj ime v tref stran s svoj člen v svoj site.You moči tudi email mi a slika od se če vi biti brez to naprej tref stran.

I do hope that is right. I got the translation from the web.

Zlatolasska pravi ...

Nooo, candi... Just write in english. I will do my best as well... I just forget to write in english..
I have NO CLUE what you wrote up there lol.. It's funny and strange and makes no sense.. :S ;)

Really.. Just write in english.. Those web translaters sucks... They translate everything word by word and at the end there is really no sense in all.. :(

Greets, Sabina and Elly

Riba pravi ...

Luna ima tudi enega, ce imas fajn domisljijo :o)

Lunina "posebnost" je pa pikica na vratu.

Juno pravi ...

Elly!! You have a heart on your body!! So cute! I, Pinot used to have a small one on my back but it's dissapeared!

Momo & Pinot

Anonimni pravi ...

Kako lepa kuzka, sem pa slisal, da je na sosedov se lepsi (sem ze pozabil kako se klice. :-)).I

Moj guestbook.. :-)