petek, 28. december 2007

Nori december... v drugacni preobleki

Ja... Letosnji december je bil res NOR.. ampak ne v smislu veselega pricakovanja bozica in novega leta... Ne... Nor je bil, ko sva z E. skakala skupaj in narazen... Vsega skupaj je bilo ene 4x... Nazadnje sva nehala vceraj, upam, da dokoncno, ker mi od srca ni ostalo skoraj nic vec... Zdaj bom rabila nekaj casa, da ga pokrpam, in da se zaceli... Pa da zacnem na novo... Samo problem je, da ne vem kje naj zacnem na novo?? Dejstvo je, da ne morem pustit vsega... Imam kar nekaj odgovornosti, recimo Elly in sluzbo... In tako se mi zdi, da ne morem kaj dosti spremenit v zivljenju zaenkrat... da moram pac gurat naprej, pa kamorkoli bom ze pregurala...
Zaenkrat pa... moski so... za pop***it... Ampak na zalost je res... da ne mores zivet z njimi in ne mores bit brez njih... To sem zivi primer jaz letos... Uf, letosnje novo leto bo zakon... Sploh v tem, kar si bom zadala zase za 2008...

Jutri je srecanje kavalirjev.. Babe, lepo se imejte, naju ne bo... Sem misla, da je Elly ze ok, pa sta danes dva psa malo norela, k sta jo sam na dalec ze vidla... se celo en kao kastriranec jo je naskakoval.. jao... Tak da posiljam poljubcke vsem kavalirckom in kavalirkam kar na dalec...

English? Ah, no... didn't write anything good to read lol...

4 komentarji:

sara pravi ...

Zlatolaska, verjamem da ti je hudo! Še dobro, da imamo v težkih trenutkih svoje kužke, ki nam vedno stojijo ob strani in nam namenijo tisti zvesti pogled, ki ti da občutek da nisi sam.

Lep pozdravček od Sare in Arija

Kaja pravi ...

Škoda ker vaju ne bo...
Se pa pač dobimo po Novem letu 1x v Ljubljani =).

Pozdravček =*

Juno pravi ...

Hope everything you mentioned here is good things!! :)

Happy Holidays!!

Momo & Pinot

Anonimni pravi ...

Hej Zlatolasska,
jaz sem imela podobno situacijo konec leta 2006. Bilo je hudo in rabila sem precej časa, da sem končno nehala obžalovati svojo odločitev, za katero sem ves čas vedela da je prava. Samo strah me je bilo samote. Res pa je, da sem imela ob sebi nekoga, ki je potrpežljivo čakal in prenašal vse moje muhe, izpade ipd. ... Danes že nekaj mesecev uživava skupaj in se imava fajn.
Drži se in pozdrav Elly!

Petra

Moj guestbook.. :-)