sobota, 22. september 2007

ZELO PERSPEKTIVNA :-)

Tako, mi smo nazaj iz Varazdina z lepo oceno.. :-) Elly je dobila zelo perspektivno! Bila je tako pridna, da sploh nisem mogla verjet!!!! Ves krog je hodila ob meni in me skoraj skoz gledala v oci. Tudi na mizi je stala (sicer sem jo drzala za ritko) in se lepo pustila pregledat sodnici. Je bila ful navdusena nad Elly (sodnica namrec). Imamo lepo glavo, lepe gubice, lepo dlako, dobro telo, lepo hodimo in smo zelo veseli.

Na BIS (best in show) pa na zalost nisva sli, ker sva mogli peljat prijateljico, ki je sla z nama, domov. Sem razmisljala, ce bi sle nazaj (iz MB) ampak potem ni zneslo. :-(( Sem kar zalostna, ker sva imeli lepo sanso celo za zmago, ali pa vsaj za dobit rozeto, ker je bilo mladickov le 6. Upam, da bo v Mariboru tudi podobna priloznost...

Zdaj razmisljam, da bi sle mogoce vseeno se v Vrtojbo ali pa celo v Zagreb (mislim, da sta na podoben datum, tam konec novembra - Zagreb je 23.11.).

Pa se slikice: (kopanje dan prej, midve v ringu in Elly na razstavi med pocitkom).







Ni komentarjev:

Moj guestbook.. :-)